Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> Kesän 2007 ulkomaan turnauksista
Sivu:   | 1 | 2 |
PUUMAT / 13.01.2007 22:29:17
O T T E L U O H J E L M A
Finnblue / 22.01.2007 20:51:21
Mikä muuten estää SM-sarjan toiseksi ja kolmanneksi sijoittuneiden joukkueiden osallistumista cuppeihin? Ainakin toisista maista näin tehdään. Ilmoittautumiset (ja maksut) tämän kuun loppuun mennessä.

Mika
Anssi / 23.01.2007 08:14:18
Veikkaan raha, aika, liian pieni rosteri....
Finnblue / 04.03.2007 19:26:11
Quote:

Nyt vasta tähän ehdin vastaamaan:

Ei kelpaa syiksi, vai olisko mestaruuden voitettua jätetty Euro-cuppi sikseen. Luulen, ettei näistä vaihtoehdoista edes tiedetty. No, ensi vuonna sitten ajoissa mukaan, kyllä kaikille joku kv. turnaus löytyy.
Olli / 05.03.2007 12:31:41
Quote:

Quote:

Ei kelpaa syiksi, vai olisko mestaruuden voitettua jätetty Euro-cuppi sikseen. Luulen, ettei näistä vaihtoehdoista edes tiedetty. No, ensi vuonna sitten ajoissa mukaan, kyllä kaikille joku kv. turnaus löytyy.

Kyllä kelpaa. Muistaakseni Expos on tätä sen verran selvitellytkin, eli opetusministeriö ei tue muuta kuin mestaruuden voittanutta eurocuppiin menijää. Raha voi olla myös yksittäisen pelaajan syy jättää reissu väliin, sit kun näitä on pari per joukkue niin käy se rosteri todellakin ahtaaksi.
Finnblue / 05.03.2007 17:06:35
Quote:

Quote:

Quote:

Kyllä kelpaa. Muistaakseni Expos on tätä sen verran selvitellytkin, eli opetusministeriö ei tue muuta kuin mestaruuden voittanutta eurocuppiin menijää. Raha voi olla myös yksittäisen pelaajan syy jättää reissu väliin, sit kun näitä on pari per joukkue niin käy se rosteri todellakin ahtaaksi.

Okei, seison korjattuna. Mites opetusministeriö suhtautuu Suomen Cupin voittajaan? Ihan näin teoreettisessa mielessä.

Mika
Sivu:   | 1 | 2 |