Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> No hitter
Leary / 14.05.2007 01:00:39
Eaglesin Rob Cole: 7 vuoroparin complete game, 0 hittiä ja 14 strike outia.

Ensimmäinen no hitter Suomessa jonka itse muistan. Mites on vanhukset, onko kukaan moiseen ennen pystynyt, kultaisilla 80- ja 90-luvuilla?

Okei, voihan sitä tietty jossitella ja dumata, että vastassa oli rookiekatras Bullets, mutta onhan toi silti kova juttu. Ei oo Robikaan nimittäin tainnut paljoa syötellä viime vuosina, ja se todella näkyi kontrollissa. Vaikuttaa aika lupaavalta loppukauden taisteluita ajatellen...
12 / 14.05.2007 09:46:16
edellinen tuli finaaleissa 2006. onhan siitä jo 9 kk..
ja sitä edellisestäkään no hitteristä lepuskissa ei ole kovin pitkä aika.
Jere / 14.05.2007 10:25:37
Heh, Liiri oli itse syöttämässä yhdistelmä-nohitteriä Giantseja vastaan..

Akira / 14.05.2007 11:47:08
Joo, näytti olevan viime finaaleissa. "No hit no run"-keissiä ei näytä muutamaan vuoteen olevan. Tuossa 2006 finaalissa bb:llä kentälle pääsystä juostu myös piste.. Näytti olevan myös yksi error eli ei ihan perfekt peli kuitenkaan

Muistelen että Japanissa "täydellinen peli" tuli vasta kun ei päästetty yhtään kaveria kentälle, ei väärillä eikä erroreilla.

Näyttää siltä että on tulossa mielenkiintoinen sarja. Kumpu ja uudet joukkueet antavat varmasti mukavan lisäyksen tälle kaudelle.

Miten puumailojen käyttö näkyy itse peleissä? Kauheita pistemääriä ainakin on tullut ja neljä peliä yhdeksästä on pelattu ysi vuoroon asti.

Olli / 14.05.2007 12:12:01
Perffect game: ei ketään kentälle millään keinoilla

No-hitter: ei lyönnillä kentälle, muilla päästy.

Eikös Liirille kuulu save sunnuntain pelistä?
Leary / 14.05.2007 12:33:34
No helv... Ei yhdistelmiä lasketa, ilonpilaajat. Nyt haetaan yhden miehen showta, ei raukkamaisia syöttäjäruletteja!

No okei, ei mun lähimuisti ole näemmä kovin mahtava, mutta oli toi ainakin ensimmäinen kerta kun todistan shut-out-no-hitter-complete-gamen ekaa peliään sarjassa syöttävältä rookielta. Nih!
12 / 14.05.2007 13:07:16
Quote:

No okei, ei mun lähimuisti ole näemmä kovin mahtava, mutta oli toi ainakin ensimmäinen kerta kun todistan shut-out-no-hitter-complete-gamen ekaa peliään sarjassa syöttävältä rookielta. Nih!

totta tuo.

ja onhan noita shut-out-no-hitter-complete-gamejakin suomessa nähty, mutta ei ehkä ihan ensimmäistä peliään syöttävältä "rookielta"..
Jere / 14.05.2007 14:27:49
Ilman ilonpilaamista, seitsemän vuoroparia ei ole complete game.
gumba / 14.05.2007 15:55:03
Löytyi heti 2 no-hitteriä. Usealta kaudelta puuttuvat ottelukohtaiset tilastot, joten vaikea on löytää.
9.7.2000 Brass Monkeys - A´s, Tomio Pihkala 5 inn.
18.8.2000 Esxpos - Huskies, Kurvinen Jukka 5 inn.

Eivät toki ole complete gameja, mutta no-hittereita kuitenkin.
Ei tiedossa / 14.05.2007 19:41:12
All the same, hieno kauden avaus Eaglesin kakkos-syöttäjältä . Ja silmiinpistävän hyvä tunnelma molemmissa peleissä, oli melkein suuren urheilujuhlan tuntua...