Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> haluu pelata
kartse / 22.06.2007 14:59:18
moi kaikille.olen kartse ja haluaisin päästä kokeilemaan pelaamista.asun viialassa 35km tampereelta joten tampere on varmaan lähin paikka missä sitä pelataan.omistan kovan heitto käden joten syöttäjän homma olis varmaan se juttu,lyöntihommia en ole kokeillu,mutta luulisin johonkin osuvani.juoksen myös aikas kovaa,joten siitä ei ole kiinni.jos jollain on yhteys tietoja mistä vois kysyä niin pistäkää viestiä.kiitos ja hyvät jussit kaikille.
Jamo_ / 22.06.2007 15:36:48
Moro Kartse,

Tampereelta tosiaan löytyy lähin seura sulle. Uusia pelimiehiä tarvitaan aina ja varsinkin hyvistä syöttäjistä on Suomessa aina pulaa. Ei muuta kuin yhteyksiä Tigerssiin päin ja treenaaminen käyntiin:

info@tamperetigers.com
http://www.tamperetigers.com/

Jos haluat päästä lajia kokeilemaan niin harrasteturnaukset ovat siihen tarkoituksiin mitä mainioin tapa. Sinne voi kuka tahansa tulla lajia kokeilemaan. Seuraava turnaus järjestetään 30.6 Espoon Tapiolassa. Tule paikalle ja ota pari kamuakin mukaan. Harrastesarjaa koordinoiva Jukka Kurvinen kertoo varmasti mielellään lisää aiheesta (041-436 3012).

Hyvää jussia itse kullekin!
lautio / 22.06.2007 16:39:42
Tampere Tigers harjoittelee keskiviikkoisin ja sunnuntaisin, eikun mukaan kokeilemaan . Asun itekin Viialassa, joten ainakin tulevana keskiviikkona pääsisit halutessa mun kyydissäkin reeneihin. 30.6 on harrasteturnaus Espoossa ja sinnekin on vielä vapaita paikkoja meidän joukkueessa. Ota yhteyttä.

Lassi Autio, lassi.autio@elisanet.fi, 050-4110017
kartse / 26.06.2007 13:38:56
kiitos paljon yhteystiedoista.