Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> Hall of Fame
Raffi / 21.09.2007 02:06:16
Olisko nyt se aikaa perustaa meidän oma "Hall of Fame":a? Ilmeisesti kaikilla muilla lajilla on tommosen...
Raffi / 21.09.2007 02:06:43
...tommosta, korjaan itseni...
Raffi / 21.09.2007 02:07:35
Uskomatonta, mitä ihminen voi keksiä tähän kellonaikaan, kun on nauttinut vähän tummasta rommia... bladauuuuuu
Raffi / 21.09.2007 02:10:44
Expos-pelaajat varmasti muistavat mun "fake passed ball"-hämäyspeli, jonka esitin pari kertaa pleijareissä siepparina. Viime viikolla Barcelonan EM-kisoissa nähtiin samanlaista Espanjan siepparista, mutta tultiin siihen tulokseen, että mun liike oli ehdottomasti parempi kuin hänen, vaikka se ei toiminut molemissa tapauksissa...
Raffi / 21.09.2007 02:11:27
hmm, taas korjaus, hämäyspelin, se piti olla...
Leary / 21.09.2007 16:20:09
Hehehe.. Arvostan suuresti Raffin öistä monologia!

Tämä keskustelupalsta vaatii ehdottomasti enemmän tumman rommin nauttimisen ohella esiin tulleita ideoita, saadaan vähän lisää aktivismia boordille...

Itse idea, Hall of Fame, on toki hyvä, mutta taitaa kaatua luotettavan dokumentaation puuteeseen? 2000-luku on erinomaisesti tallennettu, mutta sitä edeltäneet 20 vuotta ovat hämärän peitossa, ainakin minulle. Tosin onhan noita 80-luvulla vaikuttaneita aktiivisia pelaajia vielä muutama mukana kuvioissa, jospa he tietäisivät enemmän...

Kaikille aiheesta kiinnostuneille löytyy SBSL:n sivuilta historiatilastot viimeiseltä kymmeneltä vuodelta:

http://www.baseball.fi/fin/vanhat/tilasthist.php

Ja exposin kotisivuilta löytyy näiden pohjalta tehty muutama yhteenveto:

http://www.espooexpos.kotisivukone.com/joukkue1/14
htt p://www.espooexpos.kotisivukone.com/joukkue1/15
Ei tiedossa / 21.09.2007 22:12:41
Quote:

Tosin onhan noita 80-luvulla vaikuttaneita aktiivisia pelaajia vielä muutama mukana kuvioissa, jospa he tietäisivät enemmän...

Joo. Terholta vois kysellä tilastoja.