Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> Rookie.
Sivu:   | 1 | 2 |
wellu83 / 23.09.2007 16:53:53
Tervehdys. Semmoista vain kyselisin ihmisiltä, että milloin seurat aloittavat harjoittelu kautensa? Olisin halukas kokeilla / aloittaa baseball:in. Pelaan jenkkifutista, mutta ei ole enää välttämättä mun laji. Huonot harjoitus ajat ja paikat rikki alvariinsa. Jos mahdollista niin olisi hyvä saada tietoa pääkaupungin joukkueista. t.Vellu
wellu83 / 23.09.2007 17:05:23
Olisi hieman pitänyt tutkia tarkemmin sivuja. Suurin osa joukkueista onkin pääkaupunki seudulta.
Ei tiedossa / 23.09.2007 21:56:55
Uskoisin että kestää jonkin aikaa ennen kuin talvitreenit alkavat kun kausi saatiin päätökseen vasta vähän aikaa sitten, mutta et varmaan ole ainoa ketä kiinnostaa tietää joten tietoiset voisivat kirjoitella faktaa vaikkapa näille palstoille.
FinnKop / 27.09.2007 00:38:56
Juu tääl olis yks helsingis asuva jota kiinnostais.
tUMo / 27.09.2007 09:45:18
voisi jopa kuvitella että tänne sais yhden yläotsikon nimellä "haluatko pelaamaan"..jossa kerrottas ja laitettas linkit joukkueisiin sun muuta ilman että niitä kukaan joutuu kyseleen tai etsimään. Näin ei kukaan joutuisi kyselemään missä pääsis pelaan jne jne vaan vastaukset saisi helposti ja kätevästi tuolta..vähän niinku teematalvi..

eikä tässä vielä kaikki..jos terho saisi tilastot nettiin niin nämä uudet ihmiset voisi ihailla niitäkin. olis se hienoa..
Tonisan / 27.09.2007 23:35:36
Moro kaikille tasapuolisesti.

Wellu on harrastanut hienoa lajia! Itse olen ollut samoilla linjoilla, nyt tosin enää normaalia jalkapalloa.
Minua myöskin kiinnostaisi päästä "kokeilemaan" miltä baseballin pelaaminen tuntuu. Olen ollut kiinnostunut lajista monia vuosia, mutta nyt on iskenyt kova hinku päästä itsekin pelaamaan. Onko kenelläkään tietoa onko Lahden alueella minkäänlaista ryhmittymää? Vai pitäisikö tässä itse sellainen perustaa...
Tonisan / 27.09.2007 23:39:10
Moro kaikille tasapuolisesti.

Wellu on harrastanut hienoa lajia! Itse olen ollut samoilla linjoilla, nyt tosin enää normaalia jalkapalloa.
Minua myöskin kiinnostaisi päästä "kokeilemaan" miltä baseballin pelaaminen tuntuu. Olen ollut kiinnostunut lajista monia vuosia, mutta nyt on iskenyt kova hinku päästä itsekin pelaamaan. Onko kenelläkään tietoa onko Lahden alueella minkäänlaista ryhmittymää? Vai pitäisikö tässä itse sellainen perustaa...
Tonisan / 27.09.2007 23:40:25
Pahoittelen tuplapoustia, tietokoneen on jotenkin ihan jumissa ja mistään ei oikein tunnu tapahtuvan mitään... No admini voi poistaa toisen viesteistäni... ja tämänkin samalla... :D
Olli / 28.09.2007 10:53:52
Lahdessa ei tosiaan ole joukkuetta, mutta kasaamaan vaan. Ensi kaudella sitten kokeilemaan vaikka harrastesarjaan.

Tietoja seuroista löytyy näiltä sivuilta, eikun ottamaan yhteyttä ja pelaamaan. Linkki alla.

Linkki  
Tonisan / 28.09.2007 14:22:45
Kiitos tiedosta. Yritin kyllä selailla noita sivuja, mutta kaikista joukkueista ei löydy paikkakuntatietoja. Ei kait tässä muu auta kuin alkaa omaa joukkuetta kasaan... tai sit muuttaa helsinkiin! :D
Sivu:   | 1 | 2 |