Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> Baseball-joukkue Lahteen.
Sivu:   | 1 | 2 |
Tonisan / 13.10.2007 22:53:58
Heissan kaikille innokkaille lajista kiinnostuneille Lahtelaisille!

Olen tässä muutaman kaverin kanssa näillä näkymin perustamassa joukkuetta Lahteen, kun meillä ei sellaista täällä vielä ole. Nyt tarvittaisiin porukkaa mukaan. Eli jos asut Lahden lähialueella (ja miksipä ei kauempanakin...) ja olet kiinnostunut pelaamaan baseballia, niin laita tänne viestiä. Keräämme siis alustavaa listaa pelaajista ja pelaajamääristä.

Linkki  
Pistol Pete / 17.10.2007 08:13:07
Moro!

Kiinnostusta baseballiin löytyisi. Laitanko yhteytstietoja tulemaan jotenkin?
Tonisan / 17.10.2007 08:51:13
Laita yhteystietosi minulle sähköpostiin: Nimi, puhnumero ja mailia. toni.nieminen[a]ppa.inet.fi
Tiger #7 / 17.10.2007 16:30:19
Jos Lahden baseball-hanke etenee ihan joukkueeksi asti, niin olisi varmaan liitolta hieno teko lähettää edustaja esim.muutamiin harjoituksiin näyttämään ihan perusharjoitteita ja opastamaan mihin ensimmäistä kautta pelaavien kannattaisi eniten keskittyä.

En tiedä, onko tuollaista suunnitelmaa jo olemassa, kunhan ajattelin että voisi olla omiaan, ettei uusien jamppojen into heti laannu kun kukaan ei tiedä mitä tehdä..? Tuolta sivuiltahan jostain muistaakseni löytyy tieto, että liitto jotenkin avustaa uuden joukkueen pystyyn laittamisessa, mutta en tiedä toimiiko se aivan noin ruohonjuuritasolla.
Tonisan / 17.10.2007 17:31:17
Toivotaan, että saadaan hanke etenemään suunnitellulla tavalla ja saadaan joukkue kasaan. Tällä hetkellä näyttää hyvältä...
Joten kaikki mahdollinen apu on varmasti tarpeen. Itselleni on laji tuttu vuosia penkkiurheiluja näkökannasta, joten itse pelaaminen on varmasti ihan uusi maailma ja siihen totuttautuminen vie oman aikansa.

tUMo / 18.10.2007 13:14:49
voisi kattoa josko porukalla olis vanhoja tavaroita myynnissä mitä voisi sitten helposti ostaa tälläiset uudet joukkueet..monelle se muutaman satasen alotuspakkaus on aika ikävä muuri..ellei uutta sitten halua..

1. itelläni olis ainakin pari räpsää josta voisin jopa luopua etukenttä ja catcherin räpsä

2. liian pienet catcherin polkkeet minulle (täysin uudet joita en koskaan sitten saanut palautettua kun ne ostin ja tämän koon kauhukseni huomasin..lähettivät väärät)

3. myös ihan isotkin polkkeet

4. ainakin yksi rinta panssari

5. täysin uusi lyöntikypärä ponihäntä reijällä..ei varmaan ole suomessa toista..tarkotettu kai tytöille..mutta itsevarmat poijaatkin toki voi käyttää ja valehdella sen olevan tuuletus aukko
sekin täysin uusja käyttämätön..metroseksuaalin unelma koppa..halavalla

no tampere tigersin sivuilla on ainakin jotain myytävää ja pian käytettyjen tavaroitten osio..ehkä kun tänne ei sitä myydään vanhat rojut osioo saada

ps.ja voisin vaihtaa vaikka nuo tavarat uuteen/käytettyyn öljysäiliöön ja muihin käytettyihin motskarin osiin(ei riisikuppien osia)
tUMo / 18.10.2007 13:54:01
voisi kattoa josko porukalla olis vanhoja tavaroita myynnissä mitä voisi sitten helposti ostaa tälläiset uudet joukkueet..monelle se muutaman satasen alotuspakkaus on aika ikävä muuri..ellei uutta sitten halua..

1. itelläni olis ainakin pari räpsää josta voisin jopa luopua etukenttä ja catcherin räpsä

2. liian pienet catcherin polkkeet minulle (täysin uudet joita en koskaan sitten saanut palautettua kun ne ostin ja tämän koon kauhukseni huomasin..lähettivät väärät)

3. myös ihan isotkin polkkeet

4. ainakin yksi rinta panssari

5. täysin uusi lyöntikypärä ponihäntä reijällä..ei varmaan ole suomessa toista..tarkotettu kai tytöille..mutta itsevarmat poijaatkin toki voi käyttää ja valehdella sen olevan tuuletus aukko
sekin täysin uusja käyttämätön..metroseksuaalin unelma koppa..halavalla

no tampere tigersin sivuilla on ainakin jotain myytävää ja pian käytettyjen tavaroitten osio..ehkä kun tänne ei sitä myydään vanhat rojut osioo saada

ps.ja voisin vaihtaa vaikka nuo tavarat uuteen/käytettyyn öljysäiliöön ja muihin käytettyihin motskarin osiin(ei riisikuppien osia)
Tonisan / 18.10.2007 17:01:57
Kiitos tumo. Apusi tulee varmaan tarpeeseen, sillä noita välineitä tarvitaan ja uusien ostaminen on aina aika kova investointi. Voin vaikka laitella sinulle viestiä tjs, kun saamme homman käyntiin.
Kaitzu / 30.11.2007 13:13:53
Moi,

Asun nykyään Lahdessa ja minulta kyseltiin Sarjasen Mikan suunnalta josko tekisin tuon mitä sinä aloit tekemään eli kartottamaan ja perustamaan joukkuetta Lahteen.
Poikani pelasi muutaman vuoden Puumien junnuissa ja itse kävin kattelemassa ja vähän avustamassa peleissä ja treeneissä.

Ilmoitin viime kesänä että nyt ei ole ollut aikaa ryhtyä tuohon koska saimme vaimon kanssa 6 kk sitten pienen tyttären.

Kävin myös kirjuri koulutuksen silloin "aktiivi" junnu isänä
Olin parissa junnupelissä myös umpire kun ei muita löytynyt.
Olisi ihan mielenkiintoista tietää miten tämä hanke etenee ja jos voin jotenkin avustaa tiedoissa ym niin ota yhteyttä
kai.koskinen@pp2.inet.fi

T. Kaitzu
PUUMAT / 29.12.2007 21:43:56
Terveiset vaan teille kaikille sinne Hämeeseen, olenkin ihmetellyt ettei poitsulla ole ollut aikaa tulla treeneihin, matkoihinhan menee jo oma tovi. Kiva kuulla, että mies on vielä viriilissä kunnossa. Myöhäiset onnittelut perheenlisäyksen johdosta !
Sivu:   | 1 | 2 |