Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> Syöttönopeus??
Sivu:   | 1 | 2 |
Jaanis / 23.02.2008 15:35:21
Olisin kiinnostunut Suomen baseballin tasosta. Mitäköhän suunnilleen ovat eri tasoilla syöttäjien heittonopeudet? Mph:na kiitos!

Ei tiedossa / 24.02.2008 17:22:23
Veikkaus 70-80 mph jos "fast"balleja kyselit...
Joku jolla on jotain tarkempaa tietoa niin korjatkoot jos olen ihan hakoteillä.
Jogi / 25.02.2008 18:58:42
Nopeimmat syötöt liikkuvat siinä 80mph tietämillä ja hitaimmat liikkuvat platelta pois päin.
Migi / 29.02.2008 09:26:39
Keneltä löytyy nykyään Suomen kovin fastball?
Ei tiedossa / 29.02.2008 09:39:39
En ihan kaikkia syöttäjiä ole nähnyt omakohtaisesti mutta ainakin Colelta viuhahtaa aika äkäisiä heatereita. Tosin paha sanoa että kenellä ois kaikista kovin syöttö kun ei ole tällä hetkellä ketään niin selvästi ylivoimaista siinä kategoriassa.

Nyt kun näihin heittonopeuksiin päästiin niin siinähän ois oiva lisä kesäiselle harrasteturnaukselle: pallotutka. Jengi vois käydä riuhtasee ja ihmetellä
roope / 29.02.2008 11:17:14
Quote:

Vastaisin tähän, että Piipon Ville, silloin kun kummulle eksyy...
Geordie / 03.03.2008 12:21:03
Quote:

Eaglesin Cole ja IB:n Cotuy kärjessä. Liiri seuraava. Paino sanalla löytyy. Kuka sitten pystyy maksimeilla syöttämään....
Leary / 05.03.2008 11:34:44
Kompataan roopea sen suhteen, että piippo on ainakin heittänyt pisimmän heiton mitä minä olen suomessa, tai no, koko maailmassa ikinä livenä nähnyt. Eli oletettavasti siis antanut pallolle myös kovimman nopeuden? Keihäänheitto ja syöttäminenhän ovat taas aivan eri asioita, mutta potentiaalia villeltä ainakin löytyy. Ja olihan ne syötötkin kyllä kovia viime kaudella, vaikken niihin lähemmin päässyt juurikaan tutustumaan.

Kuka pystyy sitten esim. laittamaan kolme perättäistä fastia strikezoneen koviten, niin se taitaa olla päivästä ja taivaankappaleiden asennoista kiinni...

P.S. Expos (tarkemmin sanoen Ropponen) investoi muutama vuosi sitten ihan pallotutkaankin, eli ens kesänä asia voidaan lopullisesti ratkaista!
Ei tiedossa / 05.03.2008 14:49:41
Noniin, kesällä näkyillään sitten
Geordie / 05.03.2008 15:05:08
Quote:

Kompataan roopea sen suhteen, että piippo on ainakin heittänyt pisimmän heiton mitä minä olen suomessa, tai no, koko maailmassa ikinä livenä nähnyt. Eli oletettavasti siis antanut pallolle myös kovimman nopeuden? Keihäänheitto ja syöttäminenhän ovat taas aivan eri asioita, mutta potentiaalia villeltä ainakin löytyy. Ja olihan ne syötötkin kyllä kovia viime kaudella, vaikken niihin lähemmin päässyt juurikaan tutustumaan.

Olen Piipon nähnyt ilmeisesti syöttävän vain jalkavamman kera viime kaudella joten en oikein pysty realistisesti/tarkasti hänen syöttönopeuksiaan arvailemaan. Piippo on varmaan heittänyt pisimmän heiton, mutta itseni heitän ehdolle kategoriaan pisimmän syötön syöttänyt.....sekä lentoajaltaan että pituudeltaan =).
Sivu:   | 1 | 2 |