Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> Semien aikataulu
Sivu:   | 1 | 234 |
Raffi / 06.08.2008 09:27:09
Ööh, mitä mä näen tossa otteluohjelmassa: Neljä joukkuetta pelaavat samana päivänä, samalla kentällä?? Ja miten he (toisen pelin joukkueet) sitten lämmittelevät, esim. missä pidetään BP:ta, jos toinen peli on käynnissä?

Eikö olisi fiksumpi pelata kahta tuplaheadereita, niin säästäisi aikaa ja matkoja. Ja eka peli vois alkaa vaikka klo 1100, niin ei venyisi yöhön asti.
Jere / 06.08.2008 10:44:36
Minusta taas saman päivän pelit ovat erinomainen idea, ainakin ajatuksen tasolla.. Yhdellä tekemisellä saadaan kenttä kunnolliseksi (taka-aita, kiinteät pesät) ja voidaan panostaa myös kuulutuksiin ja muuhun jos vain halutaan. siltikään ei tarvitse pelata playoffeja tuplapeleinä, jotka väkisinkin laskevat tasoa. Lisäksi yleisöpotentilaali kasvaa, kun molempien joukkueiden pelaajat ja fanit ovat nyt hyvinkin helposti houkuteltavissa seuraamaan toistakin välierätaistoa.
Raffi / 06.08.2008 11:58:46
Quote:

Minusta taas saman päivän pelit ovat erinomainen idea, ainakin ajatuksen tasolla.. Yhdellä tekemisellä saadaan kenttä kunnolliseksi (taka-aita, kiinteät pesät) ja voidaan panostaa myös kuulutuksiin ja muuhun jos vain halutaan.

Sama pitää paikkansa jos pelataan tuplapelejä. Täytyyhän kuitenkin tehdä kenttää kaks kertaa (LA ja SU) ja eri pelipaikkoilla.

Quote:

siltikään ei tarvitse pelata playoffeja tuplapeleinä, jotka väkisinkin laskevat tasoa.

Ja yhden väliyön jälkeen jaksetaan sitten niin paljon paremmin?? Jos tuplapeleistä on kyse, niin ainakin ollaan jo pelattu ja ollaan lämpimänä. Tässä menee nyt 50-60 henkilöiden koko viikonloppu...

Quote:

Lisäksi yleisöpotentilaali kasvaa, kun molempien joukkueiden pelaajat ja fanit ovat nyt hyvinkin helposti houkuteltavissa seuraamaan toistakin välierätaistoa.

Tämä on ainoa hyvä syy, jonka näen tällä vaihtoehdolla, vaikka se yleisömäärää suht pieni onkin.
Olli / 06.08.2008 12:10:32
Here we go again...
Raffi / 12.08.2008 20:47:32
Joo, vielä paremmin ratkaistu: LA klo 1700 3,5 tunnin peli, kotiin nukkumaan (noin klo 2200, jos ei käy suihkussa eikä syö mitään) ja SU herätys klo 0700, että pääsee kenttää tekemään klo 0900 ja peli alkaa sitten klo 1200.

Tulkaa kaikki kattomaan sunnuntain pelin, hurjaa tasoa luvassa!!

Urpot!
Jogi / 13.08.2008 12:22:59
Katsojatkin ihmettelevät aikataulua! Lisäksi ihmettelivät myös tuota, että miksi ei voi pelata molempia otteluita samana päivänä, jottei koko viikonloppu mene bb:n parissa? Paljon helpompi raahautua kerralla vesisateeseen kuin kahtena päivänä putkeen. Ei sinänsä niin ihmettelen itsekin...

Fiksuin ratkaisu olisi mielestäni siis pistää toinen peli samalle päivälle ja pelata nuo pois normaalina double headerina!
Jere / 13.08.2008 13:03:40
koko Expos-perhe odottaa vesi kielellä kauden huipennusta eli playoffeja. Pelaajien treeniohjelmassa näyttää olevan yksi vapaapäivä seuraavaan kolmeen viikkoon, ja jokainen on intoa puhkuen paikalla jos vain suinkin kykenevät. Fanit puolestaan kylmentävät kaljoja ja laminoivat vippikatsomon passeja, ja valmennus pohtii yötä myöten taktiikoita. Paitoja painetaan, räpylöitä tuunataan ja jopa Olba imuroi juhlan kunniaksi pelibäginsä.

Naapurin tyttöjä sen sijaan näyttää ahdistavan aivan älyttömästi kun joutuu pilaamaan ko-ko vii-kon-lo-pun typerän baseballin takia eikä kerkeä edes suihkussa käydä. Vielä kun siskotkin joutuvat raahautumaan peräti kahdesti katsomoon niin on se kyllä kamalaa..

Toivottavasti se uus jäbä on mies että olis jotain vastusta.
12 / 13.08.2008 13:08:28
Muuten asiaa kommentoimatta voin todeta, että erityisesti Icebreakers (ja myös Eagles) sykyisessä valmentajapalaverissa toivoi pudotuspelien painottuvan viikonloppuihin. Jotta asianomaisille välittyy tieto, kannattaa valitukset esittää sille suunnalle.
Jere / 13.08.2008 13:09:00
koko Expos-perhe odottaa vesi kielellä kauden huipennusta eli playoffeja. Pelaajien treeniohjelmassa näyttää olevan yksi vapaapäivä seuraavaan kolmeen viikkoon, ja jokainen on intoa puhkuen paikalla jos vain suinkin kykenevät. Fanit puolestaan kylmentävät kaljoja ja laminoivat vippikatsomon passeja, ja valmennus pohtii yötä myöten taktiikoita. Paitoja painetaan, räpylöitä tuunataan ja jopa Olba imuroi juhlan kunniaksi pelibäginsä.

Naapurin tyttöjä sen sijaan näyttää ahdistavan aivan älyttömästi kun joutuu pilaamaan ko-ko vii-kon-lo-pun typerän baseballin takia eikä kerkeä edes suihkussa käydä. Vielä kun siskotkin joutuvat raahautumaan peräti kahdesti katsomoon niin on se kyllä kamalaa..

Toivottavasti se uus jäbä on mies että olis jotain vastusta.
Raffi / 13.08.2008 13:25:15
Ah, nyt ymmärrän, te olette ammattilaisia ja me ollaan amatöörejä!!

Pointti ei ole se, että menee siihen koko vl, mutta että täytyy pelata kahtena peräkkäisenä päivänä. Mielestäni ensimmäinen pelin closeri voi hyvin aloittaa tokan pelin, jos sen pelataan heti perään. Mutta seuraavana päivänä käsi on yleensä kipeä, ja ei vaan syöttäjän käsi. Jos pelin tasosta ollaan huolestunut, niin mä en näe miten nykyiset järjestelyt siihen auttaisivat.

Mutta, onkin harvinaista että edes joku on samaa mieltä kun minä tässä foorumissa ja siitä olen onnellinen! Toisaalta ollaan kaikki nähty, millaisia suuria askeleita Suomen baseball on ottanut viime kymmenen vuoden aikana, siinä mielessä olette tehneet oikeat päätökset ja mä olen aina ollut väärässä.

Onneks minulla on muutakin elämässä kun vaan baseballin SM-pleijarit...
Sivu:   | 1 | 234 |