Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> Kuvia otteluista
Sivu:   | 1 | 23 |
pakkalaj / 12.06.2009 11:09:37
Puumien kotisivuilla on linkki, josta löytyy kuvia otteluista (toistaiseksi vasta yhdestä, mutta lisää on tulossa).

Tämän kauden kuvat on ottanut Juha Perikangas (vaikka kuvat ovatkin mun sivuilla).

Linkki  
Thunder / 12.06.2009 11:29:23
Kuva 54:

Fransu oli sittenkin safe. Gabi tagas pesän päällä, kuten 3 pesällä alunperin tilanteen näinkin.

Puumilla on vielä paljon opittavaa kabinettipelissä. Lisää treeniä.

Quote:

Puumien kotisivuilla on linkki, josta löytyy kuvia otteluista (toistaiseksi vasta yhdestä, mutta lisää on tulossa).

Tämän kauden kuvat on ottanut Juha Perikangas (vaikka kuvat ovatkin mun sivuilla).

Linkki  

Linkki  
. a n t o n i o . . / 12.06.2009 12:09:00
Quote:

Kuva 54:

Fransu oli sittenkin safe. Gabi tagas pesän päällä, kuten 3 pesällä alunperin tilanteen näinkin.

Quote:

Linkki  

Linkki  

Kuvahan on varmaankin yli 0,5 sekuntia myöhässä tapahtuneesta. Rällä oli pesän ja Fransiscon välissä luottakaa meitsiin.
Krisu / 12.06.2009 13:01:02
Quote:

Linkki  

Hienot sivut!

Siitä callista: Tiukka tilanne ja kieltämättä yllättävä tuomion vaihtuminen. Ymmärrän turhautumisen. Valmentajina olemme tietysti aina sen perässä, että meille tuomio menee/kääntyy oikeaksi mutta loppujen lopuksi se on tuomarin päätös, tällä kertaa näin päin.

Tuosta pelaajien huutamisesta: Muualla maailmassa "fransu?" ja muutama muu olisi heitetty ulos heti ensimmäisestä huutamisesta. Taisi teille tuossa tullakin valmentajan ejektio? Eli: antakaa valmentajan hoitaa keskustelut
Krisu / 12.06.2009 13:03:41
Quote:

Quote:

Linkki  

Hienot sivut!

Siitä callista: Tiukka tilanne ja kieltämättä yllättävä tuomion vaihtuminen. Ymmärrän turhautumisen. Valmentajina olemme tietysti aina sen perässä, että meille tuomio menee/kääntyy oikeaksi mutta loppujen lopuksi se on tuomarin päätös, tällä kertaa näin päin.
Minun näkökulmasta (moundilta) "Fransu?" paloi. Kuva on voitu ottaa myöhässä, eli Gabin rällä olisi työntynyt jalan voimasta pesän yli? Spekulaatiota...

Tuosta pelaajien huutamisesta: Muualla maailmassa "Fransu?" ja muutama muu olisi heitetty ulos heti ensimmäisestä huutamisesta. Taisi teille tuossa tullakin valmentajan ejektio? Eli: antakaa valmentajan hoitaa keskustelut

Jere / 12.06.2009 13:21:20
Heh, en nähnyt peliä, mutta kommentoin yleisesti tägipolttoja omasta näkökulmasta:

Oma mielipide on, että palon saamiseksi riittää että pallo on ajoissa pesävahdilla, ja että vahti saa laskettua räpylän pesän etureunaan ajoissa, tekee sitten pyyhkäisytagin tai vain alas laiton. Toki jos juoksija tekee hienon hook-sliden ja vältää kosketuksen kokonaan on tilanne eri ja juoksija safe. Tämä käytäntö näyttää olevan vallalla myös kansainvälisillä kentillä.

Finnblue / 12.06.2009 13:45:28
Quote:

Quote:

Kuva 54:

Quote:

Linkki  

Linkki  

Kuvahan on varmaankin yli 0,5 sekuntia myöhässä tapahtuneesta. Rällä oli pesän ja Fransiscon välissä luottakaa meitsiin.

Komppaan. Kuvaa ennen Fransisco poltti itse itsensä liukumalla suoraan räpylään ja samalla vauhdilla sitten sekä räpylä että mies kulkeutuivat pesän päälle. Selvä palo.

Krisu, on olemassa tilanteita, jossa tuomarin on parempi nöyrtyä ja hakea apua. Mulla itselläni on nolo kokemus Kroatiasta, jossa itse mokasin tuomion kakkospesällä. Jos Irlannin valmentaja olisi tullut asiallisesti pyytämään minua tarkistamaan toiselta tuomarilta, olisin tuon tehnyt. Ja, mitä jälkeenpäin kuulin, tuomio olisi varmasti kääntynytkin. Tapahtuu näitä isommissakin piireissä, peräti MLB:ssa asti, ei tarvitse ihmetellä.

Mika
Thunder / 12.06.2009 14:10:35
Quote:

Quote:

Quote:

Kuva 54:

Quote:

Linkki  

Linkki  

Komppaan. Kuvaa ennen Fransisco poltti itse itsensä liukumalla suoraan räpylään ja samalla vauhdilla sitten sekä räpylä että mies kulkeutuivat pesän päälle. Selvä palo.

Krisu, on olemassa tilanteita, jossa tuomarin on parempi nöyrtyä ja hakea apua. Mulla itselläni on nolo kokemus Kroatiasta, jossa itse mokasin tuomion kakkospesällä. Jos Irlannin valmentaja olisi tullut asiallisesti pyytämään minua tarkistamaan toiselta tuomarilta, olisin tuon tehnyt. Ja, mitä jälkeenpäin kuulin, tuomio olisi varmasti kääntynytkin. Tapahtuu näitä isommissakin piireissä, peräti MLB:ssa asti, ei tarvitse ihmetellä.

Mika

Saatoihan tuo palo ollakin. Tai siksi ainakin tuomittiin. Ja kaikki ICE:n pelaajat olivat palosta varmoja. Itse tosin olin 3m päässä ja näytti safe:lta. Tosin mä nyt nään mitä vaan. Tilanteen protestointi kylläkin alkoi vasta kun Gabi työnsi Fransun jalan siten että sai ujutettua räpylän pesän ja jalan väliin lisättynä huutoon "kato nyt mulla on räpylä tässä välissä"

Mutta silti, mä en vanno että se oli Safe.

Muutettu tuomio tuntuikin sen takia aika rajulta, että joku näki tilanteen niin varmasti vääräksi tuomioksi, että tuomiota muutettiin. Ymmärrän hyvin tilanteen jossa tuomari ei nähnyt 1b vahdin jalan nousevan pesästä tai 1b vahti onnistuikin tagaamaan batter-runnerin. Olisinkin tyytynyt "helposti" out tuomioon jos se olisi ollut eka tuomio.

Tuomareille valittaminen ja huutelu on jokatapauksessa mautonta ja noloa. Siinä on Puumilla parannettavaa.

Finnblue / 12.06.2009 22:05:37
Quote:

snip snippety snip

Tuomareille valittaminen ja huutelu on jokatapauksessa mautonta ja noloa. Siinä on Puumilla parannettavaa.

Tässä tietysti pitää muistaa, että kenttätuomarina oli yksi tämän vuoden tulokkaista ja siitä poikkeuksellinen, että tulee lajin ulkopuolelta, joten hänen sijoittumisensa tilanteeseen ei ollut aivan kohdallaan. Samoin menee jonkin aikaa oppia pelin lukeminen - varsinkin tällä tahdilla, mitä Suomessa saa kokemusta.

Kaikki tuki kollegalle, hän tekee todella hyvää työtä.

Mika
Thunder / 12.06.2009 23:18:02
Tietysti! Mika on tehnyt loistavaa duunia. Tämä on ihan turhaa purnausta, mutta tämä foorumi sallinee nämäkin. Ja Mikahan tuomitsi tilanteen oikein . Ei tästä enempää, muuta kuin hyvää draamaa selvän pelin loppuun!

Quote:

Quote:

snip snippety snip

Tässä tietysti pitää muistaa, että kenttätuomarina oli yksi tämän vuoden tulokkaista ja siitä poikkeuksellinen, että tulee lajin ulkopuolelta, joten hänen sijoittumisensa tilanteeseen ei ollut aivan kohdallaan. Samoin menee jonkin aikaa oppia pelin lukeminen - varsinkin tällä tahdilla, mitä Suomessa saa kokemusta.

Kaikki tuki kollegalle, hän tekee todella hyvää työtä.

Mika

Sivu:   | 1 | 23 |