Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> Nopea pelin päätös
Finnblue / 25.08.2009 08:21:01
Tällainen on yksi tainnut tapahtua Suomessakin, tosin juniorisarjassa:

Mika

Linkki  
Kroge / 27.08.2009 15:26:38
Quote:

Tällainen on yksi tainnut tapahtua Suomessakin, tosin juniorisarjassa:

Mika

Linkki  [/ quote]

Muistaakseni Kumpulaisen Antti taisi tehdä tuon tempun Siilinkarin Valoja vastaan Hakametsän jäähallin hienolla baseball kentällä...
gumba / 27.08.2009 15:35:03
Quote:

Muistaakseni Kumpulaisen Antti taisi tehdä tuon tempun Siilinkarin Valoja vastaan Hakametsän jäähallin hienolla baseball kentällä...

Hauska kuulla. Näin sen on pakko olla! Itse en tuota muista kuitenkaan tehneeni, mutta Geitelin Ville teki tuon tempun Angelsia vastaan Maunulan majalla joskus vuonna -94/-95.
Finnblue / 31.08.2009 15:12:04
Quote:

Quote:

Hauska kuulla. Näin sen on pakko olla! Itse en tuota muista kuitenkaan tehneeni, mutta Geitelin Ville teki tuon tempun Angelsia vastaan Maunulan majalla joskus vuonna -94/-95.

Taisi se pelipaikka siltikin olla Tampere, jäähallin kupeessa. Ville joka tapauksessa.

Mika
Jogi / 04.09.2009 16:53:22
Quote:

Quote:

Quote:

Taisi se pelipaikka siltikin olla Tampere, jäähallin kupeessa. Ville joka tapauksessa.

Mika

eipä ku maunulan maja...
gumba / 04.09.2009 20:37:22
Quote:

eipä ku maunulan maja...

Jogi tietää. Eli toisin sanoen Ville teki sen varmuudella Maunulan majalla ja joku minun näköiseni Tampereella.