Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> Yhdistymisesitys kevätkokouksessa?
simopekka / 14.03.2012 09:27:24
Avataan nyt täälläkin keskustelu uutisissa mainittuun kevätkokouksen kohtaan Pesisliiton kanssa yhdistymisestä.

Kun minulle ei enää kokouskutsuja tule (enkä niitä lähetä), niin olisi mielenkiintoista tietää, mitä kokouksessa itse asiassa käsitellään. Haetaanko periaatteellista kannanottoa yhdistymisen valmistelulle, kantaa ylipäätään, vai päätöstä liittojen yhdistämisistä?

Itse olen sitä mieltä, että yhdistyminen pesäpallon kanssa on baseballille mahdollisuus - ja mielenkiintoista myös pesäpallolle. Tietenkin asia täytyy hoitaa niin, että molemmin puolin sille tulee mahdollisimman laaja tuki ja yhteen hiileen puhaltaminen.

Käsittääkseni varsinaiselle yhdistymiselle vaaditaan SBSL:n puolelta 3/4 ääntenememmistö kahdessa peräkkäisessä kokouksessa, vrt liiton säännöt (viimeinen kohta).
Akira / 20.03.2012 11:59:06
Hyvä avaus Simopekka!

Onko Euroopan/ maailman baseball liitolla mitään sanomista tämän suuntaisessa asiassa? Muistelisin että takavuosina baseball liitto suhtautui kielteisesti "muihin" lajeihin. Viitaan japanissa pelattavaan "nankyuu" (pehmeämpi = halvempi) baseballiin.

TJ / 20.03.2012 13:33:09
Quote:

Hyvä avaus Simopekka!

Onko Euroopan/ maailman baseball liitolla mitään sanomista tämän suuntaisessa asiassa? Muistelisin että takavuosina baseball liitto suhtautui kielteisesti "muihin" lajeihin. Viitaan japanissa pelattavaan "nankyuu" (pehmeämpi = halvempi) baseballiin.

I have spoken with both IBAF and CEB and they have said that this is not a problem for either of the organizations. Baseball and softball are working on coming closer together and both organizations understand our need to protect our future with this move. They support us and they will continue to recognize the SBSL in the future. Also, Pesis have stated that they will not interfere with our direct baseball operations.
Olli / 20.03.2012 20:04:28
Ranskan liitto oli aikaisemmin FFBSC, jossa toi C tarkotti krikettiä. Nyt on enää FFBS (nettisivu edelleen http://www.ffbsc.org/), eli kriketti tippunu pois (oma liitto ?).
simopekka / 21.03.2012 12:12:53
Tonyn kertoma suuntaus KV-liitoista on hyvä uutinen - eli sen ei pitäisi olla ongelma.

Menee vähän aiheesta sivuun, mutta...
Jokunen vuosi sitten kv softball-liitto halusi (profiilia nostaakseen?), että softball-liittojen tulisi olla itsenäisiä vain softballin liittoja. Tästä asiasta SBSL nosti äläkän ja kirjoitti vastineen, että täällä ei kannata liittoja erottaa - kuka sitten softballin asiaa ajaisi, jos ei baseballin pelaajatkaan. Olivat kuulemma olleet kummissaan, että Suomi(!) aktivoitui tällä tavalla (Tony osaa kertoa tarkemmin episodista).
PUUMAT / 03.07.2012 15:51:39
Yhdistyminen ?

Mitä päätettiin ?