Foorumi      -> Rekisteröidy tai kirjaudu sisään kirjoittaaksesi foorumiin!
Käyttäjänimi:
Salasana:

Rekisteröidy
Unohditko salasanasi?
Päävalikko -> Nettisivujen päävalikko
Sivu:   | 1 | 2 |
Raffi / 19.09.2013 19:07:36
Minulle kerrottiin, ettei käytössä oleva päävalikko toimi kunnolla iPadilla ja korjaus tähän on työn alla.

Varmasti on myös muita laiteita, joilla valikko ei toimi kunnolla. Ilmoitakaa niistä tässä ketjussa, niin voidaan laittaa koodit kuntoon.

Ja tätä koskee vain päävalikkoa, muita juttuja en ala tässä vaiheessa korjata...

Linkki  
anssisr / 24.09.2013 08:53:13
Eipä tuo päävalikko toimi iphonellakaan. Liekkö samasta syystä kuin ipad...

Quote:

Minulle kerrottiin, ettei käytössä oleva päävalikko toimi kunnolla iPadilla ja korjaus tähän on työn alla.

Varmasti on myös muita laiteita, joilla valikko ei toimi kunnolla. Ilmoitakaa niistä tässä ketjussa, niin voidaan laittaa koodit kuntoon.

Ja tätä koskee vain päävalikkoa, muita juttuja en ala tässä vaiheessa korjata...

Linkki  

Leary / 26.09.2013 13:22:26
Nyt kun tietokonejutuista puhutaan, niin ATK-osasto voisi myös vaihtaa tuon yläbannerin kuvan hieman kompaktimpaan versioon mobiilikäyttäjien kunniaksi. Nyt se on kooltaan vaatimattomat 5,3 megatavua ja kaiken lisäksi vähän väärän muotoisena skaalautuu pieleen.
simopekka / 27.09.2013 10:04:29
Myöskään HTC/androidilla valikot ei toimi.

Komppaan Liiriä myös ylälaidan kuvan 5MB suhteen. Nurmi ja ruudukkorakenne aiheuttanee tämän: tarvitaan valtavasti kertoimia, jotta saadaan ruudukko ja yksittäiset korret näkyviin. Katsokaapa esim seuraavat linkit.

Tätä käyttää jpg-formaatti:

http://en.wikipedia.org/wiki/Discrete_cosine_transfo rm

Yleisemmin aihepiiristä:

http://en.wikipedia.org/wiki/Wavelet

http://en.wik ipedia.org/wiki/Multiresolution_analysis
Jere / 27.09.2013 13:05:25
Toi nurtsipalkki on vaan niin yberhieno.
Raffi / 28.09.2013 15:19:11
Kiitos viesteistä!

Voisitteko mennä kokeilemaan testisivulle, että toimisiko muutokseni?! Seurakaa alla olevaa linkkiä...

Siellä on myös pienempi kuvaa (270kb), joka näyttää minun mielestäni yhtä hyvää kuin se alkuperäinen.

T: Raffi

Linkki  
Leary / 29.09.2013 22:29:10
Hyvin toimii ainakin iPad & iOS 5.1.1 kombolla
simopekka / 01.10.2013 21:25:03
Quote:

Kiitos viesteistä!

Voisitteko mennä kokeilemaan testisivulle, että toimisiko muutokseni?! Seurakaa alla olevaa linkkiä...

Siellä on myös pienempi kuvaa (270kb), joka näyttää minun mielestäni yhtä hyvää kuin se alkuperäinen.

Linkki  

H yvä Raffi! Hienoa että olet taas mukana kehitystyössä!

HTC:llani nuo ensimmäisen tason valikkolinkit toimivat (esim. Liitto ] historia yrittää kyseiselle sivulle), mutta kakkostason valikko ei (esim. Sarjat ] Suomi-sarja ] ottelut ). Jälkimmäisissä kun painaa Suomi-sarja, niin Ottelut/Tilastot/Joukkueet valikko tulee näkyviin, mutta painamisella ei tapahdu muuta kuin valikon katoaminen.

t. Sp
Raffi / 02.10.2013 20:36:18
Quote:

Quote:

Kiitos viesteistä!

Linkki  

HTC:llani nuo ensimmäisen tason valikkolinkit toimivat (esim. Liitto ] historia yrittää kyseiselle sivulle), mutta kakkostason valikko ei (esim. Sarjat ] Suomi-sarja ] ottelut ). Jälkimmäisissä kun painaa Suomi-sarja, niin Ottelut/Tilastot/Joukkueet valikko tulee näkyviin, mutta painamisella ei tapahdu muuta kuin valikon katoaminen.

t. Sp

Poistin toisen tason valikkosta. Toimiiko se nyt sinulla, Simopekka? Ja mitä mieltä olette näistä uusista väliotsikkoista?

Linkki  
anssisr / 03.10.2013 13:48:33
Quote:

Quote:

Quote:

Kiitos viesteistä!

Linkki  

t. Sp

Poistin toisen tason valikkosta. Toimiiko se nyt sinulla, Simopekka? Ja mitä mieltä olette näistä uusista väliotsikkoista?

Linkki  

Toimii myös iphone ja ios7.
Sivu:   | 1 | 2 |